Partner Główny

MOWI_LOGOS-01.jpg

MOWI POLAND S.A.

MOWI to lider rynku łososia na świecie -  nasze produkty można kupić na 70 rynkach świata. Jesteśmy jednymi z najbardziej doświadczonych przetwórców ryb o wieloletniej tradycji.

 

Naszą dumą jest… nasz własny łosoś. Od 1964 r. hodujemy i dopracowujemy swoją specjalną odmianę łososia, zwaną  MOWI. Aby smak naszego łososia i jego barwa były unikalne, karmimy go specjalną karmą MOWI, której recepturę opracowaliśmy sami, produkcję przenieśliśmy do naszych fabryk, a o wysoką zawartość składników pochodzenia morskiego dbamy codziennie. To dlatego łosoś MOWI ma tak delikatny smak, wyrazisty kolor oraz wysoką zawartość Omega-3, witamin D, K oraz B12.

 

Nasz łosoś jest dobry, ponieważ dobro którym obdarzamy morze i jego mieszkańców wraca do nas. Nasze farmy posiadają restrykcyjne certyfikaty ASC, nasz proces hodowli jest bezpieczny dla środowiska, a nasi pracownicy bezustannie zwracają uwagę na dobrostan i redukcję stresu naszych łososi.

 

Transparentność jest jedną z kluczowych zasad, która nam przyświeca, dlatego umożliwiliśmy naszym Konsumentom prześledzenie drogi naszego łososia “from feed to fork” czyli od urodzenia do zjedzenia - wystarczy zeskanować kod QR znajdujący się na opakowaniu MOWI, aby dowiedzieć się: gdzie się urodził, jak dorastał i czym karmiony był łosoś którego za chwilę podasz na stół.

 

Nasz łosoś jest dobry, bo my jesteśmy dla niego dobrzy.

KOKORO SMAKI JAPONII

KOKORO SMAKI JAPONII, od ponad 12 lat, wprowadza na polski rynek cenione japońskie marki spożywcze i przybliża nieznane wcześniej Polakom, smaki i nowinki kulinarne prosto z Japonii. Wszystkie produkty importowane są bezpośrednio z Japonii, w oryginalnych opakowaniach handlowych, co gwarantuje ich doskonały smak i aromat.

 

W szerokiej ofercie firmy znajduje się przeszło sto produktów od ponad dwudziestu producentów, w tym ponad 30 rodzajów najwyższej jakości zielonej herbaty z prefektur Shizuoka i Uji, specjalizujących się w uprawie herbaty.

 

KOKORO SMAKI JAPONII  jest wyłącznym przedstawicielem w Polsce, cenionej japońskiej firmy Maruka (Shouju-en), producenta herbaty z pref. Shizuoka, który działa na rynku nieprzerwanie od 1934 roku. Wśród oryginalnych smaków Japonii oferowanych przez KOKORO SMAKI JAPONII, znajdują się także, m.in.: ryż do sushi, miso, makarony,  sosy i dresingi, snacki oraz słodycze. KOKORO SMAKI JAPONII jest oficjalnym importerem japońskiej marki KEWPIE, znanej na świecie z majonezu wytwarzanego tylko z żółtek.

KOKORO SMAKI JAPONII uczestniczy w wielu wydarzeniach kulturalnych promujących Japonię. Współpracuje także z Ambasadą Japonii w Polsce, stowarzyszeniem Urasenke oraz japońską semi-rządową organizacją Jetro, odpowiedzialną za rozwój inwestycji i kontaktów handlowych z Japonią.

TAKAOKAYA EUROPE

W Japonii Takaokaya dystrybuuje algi Nori od ponad 120 lat. Teraz z dumą ogłaszamy, że Takaokaya Europe dołączyła do globalnej sieci, obejmującej Japonię, Chiny, Meksyk i USA. Korzystając z obecności na Poland Sushi Cup, pragniemy ogłosić, że Takaokaya Europe na swoją europejską siedzibę wybrała Łódź. Dzięki tej lokalizacji będziemy mogli lepiej służyć naszym klientom z Unii Europejskiej.

Dzięki surowej polityce jakościowej firmy - algi do produkcji NORI hodowane są w oceanie i nie zawierają żadnych sztucznych dodatków - oraz niezawodnym procesom produkcyjnym, firma wypracowała sobie niekwestionowaną pozycję na rynku, nie tylko japońskim, ale i światowym.

 

Produkcja arkuszy NORI zbliżona jest do produkcji papieru czerpanego, co niewątpliwie poprawia ich jakość oraz strukturę. W gastronomi używane są przede wszystkim do: sushi maków, onigiri oraz jako posypka do dań.

WORLD OF ASIA

Firma World of Asia istnieje na rynku od  2017 roku i roku i od zawsze dostrzegała jego  ogromny potencjał oraz możliwości. Produkty używane w kuchni japońskiej, które World of Asia dostarcza swoim  Klientom, są wytwarzane według oryginalnych receptur i z tradycyjnych składników, a ich jakość została wielokrotnie sprawdzona i potwierdzona certyfikatami.

Zespół World of Asia tworzą ludzie, dla których praca jest wyzwaniem i pasją. Jako wiodący dostawca na rynku polskim i europejskim World of Asia pragnie być partnerem wspierającym rozwój wszystkich swoich Klientów.

kewpie.png

MOSSO KEWPIE POLAND

Firma powstała w styczniu 2017 roku w wyniku przejęcia firmy Mosso Kwaśniewscy przez japoński koncern Kewpie Corporation. Tym samym, Kewpie Corporation stało się właścicielem lokalnej marki Mosso, stworzonej w 1985 roku. Marka ta znana jest polskim konsumentom przede wszystkim za sprawą Majonezu Napoleońskiego, jednak oferuje również szeroki wybór produktów z takich kategorii, jak sosy, chrzany czy musztardy.

Kewpie Corporation to lider w kategorii sosów mokrych w Japonii, a majonez marki Kewpie znany jest na całym świecie. Z perspektywy rozwoju produktu, Kewpie Corporation zawsze było pionierem, a jednocześnie pierwszą firmą, która dostarczyła majonez i dressingi na rynek japoński. Warty podkreślenia jest fakt, że koncern obchodzi w tym roku swoje 100-lecie istnienia i od samego początku charakterystycznymi cechami prowadzonej działalności są szczerość i uczciwość.

 

Jako grupa, Kewpie Corporation chce przyczyniać się do rozwoju kultury zdrowego jedzenia poprzez „doskonały smak, empatię oraz wyjątkowość”. Jednocześnie starając się, by być wiodącą firmą w kategorii majonezów i dressingów, zwiększając dla konsumentów na całym świecie atrakcyjność sałatek i produktów jajecznych

.

TOKYO DESIGN STUDIO

To marka szanująca długą historię porcelany oraz dziedzictwo ceramiki. Nieustannie poszukujemy nowych pomysłów, aby tworzyć ponadczasową zastawę stołową.

Wraz z zespołami projektowymi zlokalizowanymi w Holandii i Japonii, dążymy do kreowania wzorów i form, w których Wschód spotyka się z Zachodem, a tradycja z nowoczesnością.

ASHANTI - Międzynarodowa Szkoła Sztuki Kulinarnej

Misją Międzynarodowej Szkoły Sztuki Kulinarnej ASHANTI jest zbieranie wiedzy, dotyczącej sztuki kulinarnej z całego świata i przekazywanie jej w Polsce, podczas szkoleń szefów kuchni, cukierników, baristów, barmanów, sommelierów oraz amatorów. Szkoła stawia sobie za cel, aby Polska i jej gastronomiczni profesjonaliści dołączyli do liderów sztuki kulinarnej takich jak Hiszpania, Włochy czy Francja.

 

Założeniem organizowanych szkoleń jest nie tylko przyswojenie gotowych receptur, ale również zdobycie i ugruntowanie wiedzy, pozwalającej na kreacje własnych przepisów i rozwiązań oraz budowanie zespołu, a także umiejętność pracy w nim.

HASEGAWA

HASEGAWA produkuje i dystrybuuje w Japonii głównie artykuły kuchenne do użytku komercyjnego. w 1992 r. HASEGAWA rozpoczęła sprzedaż desek do krojenia, od tego czasu firma rozwija sprzedaż, a produkty  HASEGAWA są uwielbiane i wybierane przez wielu profesjonalnych klientów.


Bakterie, takie jak wirusy E. coli, nadal powodują poważne choroby przenoszone przez żywność. Aby temu zapobiec, cały proces musi być prowadzony z niezwykłą starannością.
 

W Japonii wyroby kuchenne HASEGAWA są wysoko cenione  właśnie za korzyści w zarządzaniu procesem sanitarny  wśród restauracji, firm cateringowych, hoteli i fabryk żywności. HASEGAWA wierzy, że sygnowane marką bezpieczne produkty kuchenne pomagają w pracy na całym świecie!

KAMINARI KNIVES

To wyjątkowe noże z japońską duszą tworzone przez Polaka. Właścicielem i kreatorem marki jest Patryk Pawlik, który wytwarzaniem noży zajmuje się od 2006r. Jego specjalizacją są noże kuchenne, ale wykonuje też noże terenowe.

 

Każdy nóż Kaminari jest indywidualną historią. Nie ma drugiego takiego na świecie i jest robiony od początku do końca przez Patryka, który stale doskonali proces kucia i wytwarzania noży w Polsce oraz w Japonii. Manufaktura Kaminari to miejsce jednego człowieka, pasjonata knifemakingu. Znajduje się w Redzie. Tam powstają noże kute według tradycyjnych, japońskich technologii.

FARUTEX

Farutex  jest wiodącym dystrybutorem żywności dla segmentu HoReCa w Polsce. Nasze oddziały rozmieszczone są na terenie całej Polski: w Szczecinie, Zielonej Górze, Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Bydgoszczy, Łodzi, Olsztynie, Kołobrzegu, Kłodzku, Rzeszowie, Zakopanem i Bielsku-Białej. Wszystkie usytuowane są w miejscach umożliwiających łatwy dostęp do naszych obecnych i potencjalnych Klientów. 

 

Wierzymy, że nasz sukces zależy od satysfakcji naszych Klientów, dlatego szczególnie dbamy o jak najlepsze relacje z Klientami i o ich zadowolenie. Dokonujemy szerokiej selekcji produktów z ofert bardzo wielu dostawców, zarówno polskich jak i zagranicznych, dlatego oferujemy produkty, mające najszersze zastosowanie w gastronomii, produkty niosące dla Klienta możliwie najwięcej wartości dodanej. W dystrybucji artykułów spożywczych dla gastronomii opieramy się wyłącznie na własnym transporcie oraz zapleczu magazynowym. Pozwala nam to na zagwarantowanie naszym Klientom obsługi na najwyższym poziomie, której jakość w sposób ciągły mierzymy i staramy się udoskonalać, aby sprostać ich oczekiwaniom.

Chcąc zapewnić naszym Klientom najlepszą ofertę i jakość obsługi podejmujemy również inne działania w postaci importów, zleceń produkcji artykułów spożywczych wyłącznie na potrzeby Klientów i zgodnych z ich wymaganiami jakościowymi, stałej modernizacji floty transportowej i bazy magazynowej, a także wdrażanie systemu HACCP, zapewniającego bezpieczeństwo zdrowotne żywności.

Sponsorzy Złoci

Sponsorzy Srebrni

Sponsorzy Nagród

Partnerzy Organizacyjni

  • w-facebook

© 2019 Poland Sushi Cup